Strokovna žirija

Katja Colja

režiserka

Katja Colja se je rodila v Trstu, trenutno živi v Rimu. Po dokončanem univerzitetnem študiju je sprva delala kot avtorica in režiserka na RAI in si postopno utirala pot v filmskem svetu. Kot scenaristka filmov in TV serij je sodelovala z različnimi italijanskimi režiserji in scenaristi, je avtorica številnih dokumentarnih in kratkometražnih filmov. Rosa (v Sloveniji Igor in Rosa), njen prvi celovečerec, je bil prikazan v tekmovalnem programu mednarodnega festivala v Šanghaju (SIFF 2019) in na Bif&st v Bariju. Na Festivalu slovenskega filma je film prejel nagrado za najboljši scenarij, na festivalu California Women’s Film Festival in na festivalu K3 pa nagrado za najboljši film in režijo. Katja trenutno piše svoj drugi celovečerni film in televizijsko serijo.

Siniša Gačić

režiser

Siniša Gačić je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani zaključil študij filmske in televizijske montaže ter magisterij iz televizijske režije. Oba njegova celovečerna dokumentarna filma sta prejemnika vesen: Boj za je leta 2014 prejel vesno za najboljši celovečerni film, Hči Camorre pa leta 2019 vesno za najboljši dokumentarni film. Gačić od leta 1999 dela na Televiziji Slovenija, kjer trenutno kot režiser sodeluje z različnimi uredništvi.

Matic Majcen

filmski kritik, novinar in urednik

Matic Majcen je filmski kritik, novinar in urednik. O filmu piše za vrsto slovenskih medijev: za Večer recenzira redni filmski program, za MMC RTV Slovenija poroča s filmskih festivalov v Cannesu, Benetkah in Berlinu, pri reviji Dialogi opravlja delo urednika za področje filma. Doktoriral je z disertacijo o slovenskem poosamosvojitvenem filmu ter je aktiven na področju filmskega izobraževanja, v sklopu česar redno predava v slovenskih šolah in kulturnih ustanovah. Je avtor knjig Slovenski poosamosvojitveni film: institucija in nacionalna identiteta (2015) in Kubrickova Odiseja v vesolju (2018). Leta 2009 je ustanovil projekt Podoba-Glasba, v sklopu katerega se ukvarja z zgodovino in teorijo glasbenega videa, obenem pa vodi tekmovalni program glasbenega videa na Ljubljanskem mednarodnem filmskem festivalu.

Polona Petek,

predavateljica in teoretičarka

Polona Petek se s filmom ukvarja znanstvenoraziskovalno in pedagoško. Je predavateljica na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo ter raziskovalka na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Doktorski študij na področju filmske vede je opravila na Univerzi v Melbournu. Je avtorica monografije Echo and Narcissus: Echolocating the Spectator in the Age of Audience Research (Cambridge Scholars Publishing, 2008) in sourednica (z Nilom Baskarjem) zbornika Fenomenologija filma: tradicije in novi pristopi (Slovenska kinoteka, 2014), njeni članki pa so objavljeni v znanstvenih časopisih, kot so Studies in European Cinema, Journal of Contemporary European Studies in New Review of Film and Television Studies. V zadnjem času raziskuje vprašanja transnacionalnosti in mobilnosti na področju filma, posebno pozornost pa posveča položaju žensk v slovenski in drugih evropskih kinematografijah.

Maja Sever

dramska igralka

Maja Sever je leta 1986 končala študij igre na AGRFT. Od leta 1993 je zaposlena v SNG Drama v Ljubljani. Ustvarila je več kot 80 vlog v matičnem gledališču in gostovala v drugih slovenskih institucionalnih dramskih in lutkovnih gledališčih ter v neodvisnih produkcijah. Leta 1999 je za vlogo Suzane v Barkerjevih Evropejcih prejela Borštnikovo nagrado za igro. Je avtorica in režiserka igre za otroke Peter Klepec ali kako postaneš pravi junak. Snema na Radiu Slovenija, v filmskih in TV produkcijah. Prevaja in prireja risane serije za sinhronizacijo v slovenščino, jih sinhronizira in tudi režira. Leta 2015 je za prevod animirane serije Knjiga o džungli prejela nagrado Društva slovenskih filmskih in televizijskih prevajalcev.